Pár dní z naší dovolené na západě USA už proběhlo, a než nám Verunka zbalí věci na zítřejší přesun do Las Vegas, já můžu něco o těch pár proběhlých dnech napsat. Z Las Vegas pak pojedeme dál do Grand Canyonu a pak zpět do Los Angeles na letiště a hurá do Atlanty a Prahy.

Všechno to začalo po příletu do Los Angeles, kde jsme se téměř přesně srazili s Verči tatínkem a Mary. Po nějakých problémech se zavazadly jsme si vzali shuttle. To je soukromý minibus, který rozváší lidi po letištních businessech. My jsme potřebovali do autopůjčovny, kde jsme si půjčili téměř nového Dodgeho a GPS. GPS se ukázala jako nepostradatelná už jen na cestě z letiště do hotelu. A pak honem dospávat jet lag…

DSCN1482.JPG DSCN1600.JPG DSCN1539.JPG

Druhý den jsme po waflové snídani jeli pro Forresta, Verunky nevlastního bratříka, který měl mít ten den promoci. Vystudoval potápěčskou školu a jeho budoucí práce bude třebas na nějaké ropné věži svařovat konstrukce hluboko pod vodou. Vzali jsme to přes vyhlášený mexikánský fast food, kde jsme se narvali fish tacos & coronou :-) Forrest nás vzal do své školy, kde předvedl ukázkový ponor v potápěčském kanistru… Jenom ta helma, co měl na hlavě mohla vážit tak 20 KG, a nebylo to jediné závaží co na sobě měl… Docela šichta, tahle práce, co myslíte?

DSCN1512.JPG DSCN1517.JPG DSCN1521.JPG

Promoce byla super, ne jako u nás křečovitě formální záležitost. Tady na té rodiče pořvávali na dceru něco ve stylu “Oh, This is My Girl”, všichni se objímali a bylo i pohoštění. A pak šli všichni chlastat :-) My jsme nakonec skončili v úžasné restauraci na pobřeží (západ slunce jsme bohudík nestihli :-))) a narkmili se apetizerama.

DSCN1553.JPG DSCN1555.JPG DSCN1560.JPG

Další den byl v plánu Hollywood, Beverly Hills a Venice Beach. Všechno jsme krásně stihli. V Hollywoodu byla nejrušnjší ulice pohopitelně Sunset Bvd a Hollywood Bvd. Náhodou jsme šli kolem kina, ve kterém měla večer probíhat premiéra filmu Narnie, tak jsem si vzopoměl na sestřičku, která ve filmu hrála jednu z hlavních rolí :-) Dobrá byla i prohlídka Beverly Hills. Takovéhle baráčky jsem asi nikdy neviděl, a ani nemá cenu to popisovat… Narazili jsme na obydlí některých známých celebrit v čele s Madonnou.

DSCN1570.JPG DSCN1566.JPG DSCN1572.JPG

Venice Beach je populární pro spoustu namakaných svalovců a prsatých blondýnek. Bloncky jsme sice neviděli, svalovce jen zlehka, ale zato ostatních případů tam bylo nespočet. Výčtem třebas stromový muž, marihuanový černoch, vysloužilec z druhé světové s US vlajkou v ruce, free stajlo rapeři atd. atd. Jednoznačně jsme se řadili k těm normálnějším. Na pláži na nás čekal ve své baywatchové boudě klon Miche Buchanana, ale Pamela měla asi volno :-) Tímhle zážitkem jsme den zakončili, Verunka usla v 8 hodin, Ferdík asi v 8.10.

DSCN1631.JPG DSCN1625.JPG DSCN1605.JPG

A dnes? Dnes jsme byli obrazit californské pláže, kde se hodně surfuje a kde jsou bílí žraloci :-D (pro zasmání, mami). Na Huntington beach jsme se stali svědky surfařské soutěže se spoustou beach boyů. Po vydařeném dni nás čekal Double Whopper v Burger Kingovi a teď čekáme na brazilský steak, kde máme rezervaci na půl devátou… Verunka balí a já to tu taky zabalím a jdu něco dělat… Tak asi tak :-)